Opet, Türkiye’nin En Beğenilen Şirketleri Arasında

AKARYAKIT SEKTÖRÜNÜN
‘EN BEĞENİLEN ŞİRKETİ’ OPET

OPET, Capital Dergisi tarafından düzenlenen ve iş dünyası tarafından önemli bir referans kabul edilen ‘Türkiye’nin En Beğenilen Şirketleri’ araştırmasında bir kez daha ‘akaryakıt sektörünün en beğenilen şirketi’ seçildi. OPET adına ödülü alan OPET Genel Müdürü Cüneyt Ağca “Bir kez daha sektörümüzün en beğenilen şirketi seçilerek, başarımızı perçinlemekten büyük mutluluk duyuyoruz. Hizmetlerimizi tüketiciye özenle ulaştıran, Türkiye'nin dört bir yanında hizmet veren 1500’ün üzerindeki bayimizle ‘Kusursuza Yolculuğumuz’a devam edeceğiz” dedi.

Capital Dergisi'nin bu yıl 15’incisini gerçekleştirdiği ‘Türkiye’nin En Beğenilen Şirketleri’ Araştırması Ödül Töreni, 28 Nisan tarihinde Four Seasons Hotel’de yapıldı. Araştırma kapsamında 36 sektörde faaliyet gösteren 700’ün üzerinde şirketin 1602 orta ve üst düzey yöneticisiyle görüşüldü. Beğeniyi etkileyen 20 kriter üzerinden ölçümlenen ve 3 ay boyunca saha çalışması devam eden araştırma, CAWI ( bilgisayar destekli web görüşmesi) tekniğiyle yapıldı. Türkiye’nin en beğenilen şirketleri sektör temsilcilerinin yanıtlarıyla belirlendi. OPET; ‘Müşteri Memnuniyeti’ ve ‘Toplumsal Sorumluluk’ kriterlerindeki başarısı ile ‘akaryakıt sektöründe en beğenilen şirket’ seçildi.

OPET Genel Müdürü Cüneyt Ağca, tören sırasında yaptığı konuşmada "Farklı sektörlerde çalışan yöneticilerin oylarıyla bir kez daha sektörümüzün en beğenilen şirketi seçilmek, büyük bir onur. Gelecek yıl da bu ödülün sahibi olmak için tüm gücümüzle çalışmaya devam edeceğiz" dedi. Ağca şöyle devam etti: “Capital Dergisi'nin yaptığı araştırmada yeniden sektörümüzün en beğenilen şirketi seçilerek, başarımızı perçinlemekten büyük mutluluk duyuyoruz. Hizmetlerimizi tüketiciye özenle ulaştıran, Türkiye'nin dört bir yanında hizmet veren 1500’ün üzerindeki bayimize ve çalışanlarına teşekkür ediyorum. Bu ödülleri bayilerimizin, çalışanlarımızın ve paydaşlarımızın özverili çalışmaları ve üstün kaliteli ürünlerimizin yanı sıra, toplumsal sorunların çözümüne yönelik kurum kültürümüz sayesinde alıyoruz. Müşterilerimize verdiğimiz değeri; kaliteli ürün ve hizmet anlayışımızla göstermeye devam edeceğiz. Öncü ve yenilikçi konumumuzu önümüzdeki dönemde de koruyarak ‘Kusursuza Yolculuğumuz’a sürdüreceğiz."

Ölçülmeye başlandığı 2006 yılından bu yana KalDer Türkiye Müşteri Memnuniyeti Endeksi’ne göre dokuz yıldır aralıksız müşterinin en çok memnun kaldığı marka seçilen OPET, bu yıl devreye alınan KalDer’in yeni ölçümleme sistemine göre de ‘Müşteri Sadakati En Yüksek Marka’ seçilerek başarısını 10’uncu yıla taşıdı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu Blogda Ara